Kunstkikkert | Sådan gør du
61
page-template-default,page,page-id-61,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Sådan gør du

Se i kunstnerkataloget under ’Mød kunstnerne’ og bliv inspireret af kunstnerne og de forløb, de udbyder. Dette er bare et lille udpluk af de muligheder, kunstnerne kan tilbyde. Kataloget er ment som inspiration, og I kan vælge et færdigt forløb herfra – eller skabe jeres eget projekt i samarbejde med kunstneren.

 

Når I har fundet en kunstner, som matcher jeres ønsker og ideer, kontakter I vedkommende og aftaler flg.:

  • Datoer og tidsrammer
  • Indhold
  • Forventningsafstemning og rollefordeling. Hvem gør hvad?
  • Afslutning på projektet. Er der noget, der skal gøres færdigt – fx indenfor billedkunst.

 

Skolen/institutionen betaler selv for materialer.

 

Herefter laver I en ansøgning til Børnekulturhuset og sender den senest 4 uger før projektets start.

Børnekulturhuset behandler ansøgningen, og når den er godkendt, modtager skolen/institutionen inden for 3 uger en kontrakt, som I udfylder sammen med kunstneren.

 

Når projektet er afsluttet, afregner skolen/institutionen hele beløbet med kunstneren (kunstneren sender oftest en faktura). Skolen/institutionen udfylder en evaluering af forløbet og sender denne samt faktura og dokumentation for betalingen (fx et screenshot af den gennemførte overførsel) til Børnekulturhuset. Herefter udbetales støtten.

 

Genvej til evaluering

Ansøgningsformular

Skole/institution

Adresse

Postnr.

By

Tlf.nr.

Mailadresse

CVR-nr.

EAN-nr.

Hvilken kunstart

Projektets titel

Projektets indhold. Fortæl i korte træk om projektets indhold (ca. 5 linjer)

Kunstner

Antal timer

Datoer. Notér hvilke datoer kunstneren kommer ud til jer og hvor mange timer hver gang.