For kunstnere
63
page-template-default,page,page-id-63,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

For kunstnere

Sådan gør du

Skolen/institutionen kontakter dig med henblik på lave en aftale omkring et forløb. I kan tage udgangspunkt i det forløb, du har udbudt, men det står jer frit for at lave et projekt med andet indhold, så længe I bare er helt enige om idé, indhold og afvikling.

 

Når du laver aftaler med skolen/institutionen, skal I være enige om følgende:

  • Datoer og tidsrammer
  • Indhold
  • Forventningsafstemning og rollefordeling. Hvem gør hvad?
  • Afslutning på projektet. Er der noget, der skal gøres færdigt, og hvem gør dette?
  • Skolen/institutionen betaler selv for materialer.

 

Der ydes ikke støtte til transport.

 

Skolen/institutionen ansøger om støtte, og Børnekulturhuset sender herefter en kontrakt til skolen, som også skal underskrives af dig. Kontrakten gælder mellem skolen/institutionen og kunstneren, og returneres til Børnekulturhuset.

Når forløbet er færdigt sender du en elektronisk faktura til skolen/institutionen, som betaler denne.

Sådan opretter du en elektronisk faktura.

 

Nye ideer

Har du lyst til at udbyde et andet forløb end det nuværende, kontakt da

Astrid Guldhammer (asg@aarhus.dk) med idé og materiale.